“O EARze mogę powiedzieć, że na pewno nie są to zwykłe praktyki, zostaliśmy wrzuceni na głęboką wodę by radzić sobie z zadaniami jak prawdziwa agencja... no prawie. W ramach tego eksperymentu zyskałam mnóstwo przydatnej wiedzy i umiejętności w zakresie działania agencji oraz działania grafika komputerowego którego stanowisko zajmuje. Jedno jest pewne, jeśli ktoś daje ci zlecenie, które musisz wykonać w realnie postawionym miejscu i czasie, masz motywację by sam nauczyć się potrzebnych umiejętności.”
“Dla mnie EAR to przede wszystkim początek drogi, którą mogłem zacząć kroczyć w dalszym rozwoju osobistym. Poprzez pracę tutaj poznałem działanie agencji reklamowej, jak działają social media, jak działania marketingowe wyglądają od środka. Udało mi się także poznać wielu ciekawych ludzi, którzy mają fajne idee i pomysły. Polecam każdemu kto chciałby sprawdzić się w sferze marketingowej. ;)